Pomoc do wyboru produktów

Pomoc telefoniczna:

Oferujemy profesjonalną pomoc do kupna, użytkowania, oraz wyboru produktów:

(+48) 58 881 06 73


Rozmowa przez online chat
UWAGA Nie mamy możliwości pomóc z aktualnymi zamówieniami, oraz ze śledzeniem paczek - proszę czytać poniżej

Adres emailowy sale@euroskateshop.com (odpowiedź po 24 godz.)


Śledzenie paczki

E-mail z numerem do tracking

Sprawdź spam i niechcianą pocztę! Otrzymasz email 1-3 dni po zamówieniu.

Wiadomość zawiera link oraz instrukcje do śledzenia paczki

Dalsze informacje:
W momencie kiedy firma towarowa przejmuje paczkę, mają odpowiedzialność nad jej transportem i dostarczeniem.
Potrzebujesz numer paczki przy kontakcie z firmą towarową. Ten numer znajduje się w wiadomości emailowej, opisanej powyżej.

Konkretne problemy z wysyłką
Jeżeli masz konkretne pytania na temat wysyłki lub śledzenia paczki, skontaktuj się z nami pod numerem +48 58 881 06 73.

Poszukiwanie zagubionej paczki

W przypadku gdy firma towarowa poinformowała, że paczka BYŁA w ich posiadaniu, lecz w tej chwili jest zagubiona, przejmiemy poszukiwanie i pomożemy w znalezieniu, lub wymianie zawartości.

Potrzebujemy wiadomość z numerem zamówienia i tracking na adres emailowytracktrace@euroskateshop.com.

W większości przypadków, paczka odnajduje się w przeciągu tygodnia od zaczęcia poszukiwania. Jeżeli firma towarowa uznaje że paczka zanikła, wysyłamy nową paczkę jak najszybciej :)



Godziny działalności:

Telefon obsługa klienta: +48 58 881 06 73
pon.-czw. : 8:30 - 20:00
pt. : 8:30 - 17:00
sob. : nieczynne
niedz : nieczynne