Pomoc do wyboru produktów
Pomoc telefoniczna:
Oferujemy profesjonalną pomoc do kupna, użytkowania, oraz wyboru produktów:+49 157 3599 4884
Proszę miej przygotowany numer zamówienia.
Rozmowa przez online chat
UWAGA Nie mamy możliwości pomóc z aktualnymi zamówieniami, oraz ze śledzeniem paczek - proszę czytać poniżej
Śledzenie paczki
Wyszukaj paczkę z numerem zamówienia:
Dalsze informacje:
W momencie kiedy firma towarowa przejmuje paczkę, mają odpowiedzialność nad jej transportem i dostarczeniem.
Konkretne problemy z wysyłką
Jeżeli masz konkretne pytania na temat wysyłki lub śledzenia paczki, skontaktuj się z nami pod numerem +49 157 3599 4884.
W momencie kiedy firma towarowa przejmuje paczkę, mają odpowiedzialność nad jej transportem i dostarczeniem.
- Z tego powodu skontaktuj się z GLS lub DPD
- GLS Infolinia: +48 46 814 82 20
- Kontaktside: https://gls-group.eu/PL/pl/gls-kontakt
- DPD:
- Kontaktside: https://www.dpd.com.pl/klienci-biznesowi/O-DPD/Kontakt-i-Oddzialy/Dzial-obslugi-klienta
Konkretne problemy z wysyłką
Jeżeli masz konkretne pytania na temat wysyłki lub śledzenia paczki, skontaktuj się z nami pod numerem +49 157 3599 4884.
Poszukiwanie zagubionej paczki
W przypadku gdy firma towarowa poinformowała, że paczka BYŁA w ich posiadaniu, lecz w tej chwili jest zagubiona, przejmiemy poszukiwanie i pomożemy w znalezieniu, lub wymianie zawartości.
Potrzebujemy wiadomość z numerem zamówienia i tracking na adres emailowy[email protected].
W większości przypadków, paczka odnajduje się w przeciągu tygodnia od zaczęcia poszukiwania. Jeżeli firma towarowa uznaje że paczka zanikła, wysyłamy nową paczkę jak najszybciej :)
Godziny działalności:
Telefon obsługa klienta: +48 800 121 2626E-mail obsługa klienta: [email protected]
Poniedziałek: 08:30 - 16:30
Wtorek: 08:30 - 16:30
Środa: 08:30 - 16:30
Czwartek: 08:30 - 16:30
Piątek: 08:30 - 16:00
Sob. : ZAMKNIĘTE
Niedz : ZAMKNIĘTE